עקרונות הנטוורקינג בלינקדאין

לפני שמגיעים לשלב הפקת הלידים, אנחנו מתחילים מנטוורקינג, וגם בזה לינקדאין מצטיינת ומאפשרת לנו להתחבר עם גורמים שיכולים לתרום לנו מהבחינה העסקית – בין אם זה קולגות, ספקים או לקוחות פוטנציאליים. בלינקדאין אנחנו בוחרים מראש עם מי לפתח קשרים, ובהמשך נוכל לשלוח אליהם הודעות ולעניין אותם בהצעה כזו או אחרת.

באמצעות חיפוש בלינקדאין נוכל להגיע אל האנשים הנכונים לנו. חיפוש לפי Industry ולפי אזור ייתן לנו רשימה מעניינת של אנשי קשר שרלוונטיים לעסק שלנו. הדבר המעניין בתוצאות החיפוש הללו הוא אנשי הקשר המשותפים. לינקדאין לא תמיד מאפשרת יצירת קשר ישיר בין שני אנשים שאינם מכירים זה את זה. ואפילו אם תיצרו קשר ישיר (למשל באמצעות חשבון פרימיום שמאפשר את זה), עדיין מדובר בפנייה קרה עם אחוזי הצלחה נמוכים. הדבר המומלץ הוא לפנות לאיש קשר משותף לשניכם ולבקש ממנו לעשות את ה"שידוך" הזה.

טיפים לנטוורקינג בלינקדאין: